Re: [GNOME-TR] GUADEC Istanbul Teklifi Son Hali

Merhabalar,

Teklif cok guzel hazirlanmis emegi gecen herkesi tebrik ederim. Yanlislikla
Suleyaman Demirel Kultur Merkezi, Sabanci olarak yazilmis, ama inceleyenler bu
farki anlayamaz gib geliyor. Su an final doneminde oldugumuz icin 10 gun sonra
ITU MBK olarak varolan gucumuzle GUADEC 2008 icin calisacagiz.

Emegi gecen herkese tesekkurler

Baris Ozay