Re: gnome-netstatus

Tesekkurler, ama en son bir hafta once ekleri gziplayalim demistik
yanlis hatirlamiyorsam.

--
Dosya kontrol noktasina gelmeden o zaman kurali koyalim.
Bundan sonra listeye dosya gonderildiginde bunlar gzip ya da bzip2 ile

Ilk noktada bunu kural olarak benimseyelim. Cunku ister sistematigimiz
oyle olsun, ister boyle, listeye dosya gondermek durumunda kalabiliriz.

Lutfen bu kurali surekli hatirlatalim. Aliskanlik haline getirelim.

Baris.