[Solved] Re: Ceviriler..

Baris Cicek wrote:

Directory icin dizin, Folder icin klasor. kullaniyorum ben. Her ikisi icin klasor
kullanmiyorum. M$'un klasor dedigi sey de folder sanirim.
Isin acikcasi klasor daha uygun geliyor bana dizin yerine. Bakin
nautilus'a tum simgeler klasor seklindedir. O da bir sekilde oturmus
olsa gerek.

Merhaba

Tamamdir. Aslinda soyle bir goz attigim zaman Microsoft Windows'ta kullanilan kelimeler arasinda sadece 'klasor' gormustum. Dizin kelimesi dikkatimi cekmemisti.

Nautilus'un ekran goruntusunu bana ozelden gonderir misin?

Not: GNOME'un eski cevirilerini elden gecirmemiz gerekiyor. Klasor ve dizin farkliliklarini bahsettigin sekilde ayristirmak icin...

Tesekkurler
Gorkem