Re: Guncellemeler: gtk+ gtk+properties

On Fri, 2004-04-09 at 20:16, Baris Cicek wrote:
> Gtk+ (Baris Cicek) ve Gtk+-Properties (Baris Cicek) cevirileri CVS'e
> gonderildi arkadaslar. Tesekkurler.
>
> Gnome 2.6.1 icin %100 olmak icin kollari sivamaya cagiriyorum herkesi.
> Oncelikle herkesin cevirdigi paketleri kontrol etmesini rica ediyorum,
> string freeze ihmalleri olmus sanirim bir kacinda, onlari duzeltelim.
>
> gcalctool-Burçin Dönmez
> gnopernicus-Burçin Dönmez
> gok-Burcin Donmez
> gucharmap-Burcin Donmez
> gconf-Gurkan Aslan
> glib-Onur Can Çakmak

Gariptir ben ceviriyi tam gondermisken simdi baktigimda 1 tercumesiz
goruyorum... Neden kaynaklandigi konusunda hic bir fikrim yok ama
duzeltiyorum...

Ayrica libgnomeui uzerinde kimse calismiyorsa alayim uzerime...

> [...]
> hanginiz ceviriyorsa bu paketi acikliga kavusturalim.
>
> Sami Onur Zaim'in paketleri var, artik daha fazla cevap vermesini
> beklemiyelim diyorum. Umarim Onur anlayisla karsilar. Asagidaki
> paketleri birisi ustlenebilir:
>
> gnome-netstatus (95)
> gtksourceview (184)
>
> Bunun disinda bir de sahipsizler var:
> gnome-desktop (95)
> gnome-utils (368)
> libgtop (322)
>
> Burada yazdiklarim hep durum sayfasindan aldigim seyler o yuzden lutfen
> sık sık durum safyasini kontrol edin. <...

/i>

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager
Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

Privacy