Subject: Re: Eh...

On Sun, 2002-04-28 at 12:15, Özgür Aþ wrote:
Selam herkeze :)

Heh, merhaba :-)
Fatih uzun zamandir derslerim yogundu fakat eskiden bir kere tercumeye katilmistim.
Kolay dili olan dosyalar varsa ufak boyutta olanlardan cevirmeye baslayabilirim :)

Ben derdim ki, http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/unstable/status.shtml senin mekanin :-) Oradan istedigin dosyalari (Sinan'in gnome-applets ve Ömer'in dün yeniledigi tercümeler (gimp-script-fu, gnome-session, nautilus, gnome-games ve birkac sey daha) haricinde tabii) yükleyip, yenileyip bana gönderebilirsin.

Orada yelp, profterm gibi orta boyutta dosyalar seni bekliyor gibi, orani birazcik düsükce olan bir dosyayi yükleyip, bakarsin :-) --
<([ Fatih Demir / kabalak / kabalak@xxxxxxxxxxxxxxx ])>
<([ ICQ 64241161 / fdemir2@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ])>
<([ Studying Biology @ the University of Heidelberg ])>

Privacy