[Solved] Re: Re: Geschenkt

> Juttelin yhden saksalaisen tyypin kanssa nimestä ja se meinasi, että
> se kyllä tarkoittaa annettua (lahjaa), mutta erityisesti siinä
> mielessä, että lahjasta haluaa itse päästä eroon.

Niinhän sitä on usein käännetty. "Annettu" on ihan suora käännös,
tuollaisiin konnotaatioihin ei sitten minun saksantaidoillani päästäkään.

--
Mikko Saari - http://www.melankolia.net/
"Iskee kiiras salamointi välkkeen, sen kylmä kajo katseen omain paljastaa

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/grQolB/TM