Re: Kommentteja peleistä: Razzia,
Clocktowers, Keythedral

> Heh, sama kävi mielessä, mutta luulisi, että Tommy on tuota jo
> harkinnut kalamiehenä :-)

Joo, sattuneesta syystä (http://www.harjus.net) mietin tuollaista,
mutta ei ihan mieleen tullut sellaista sopivaa systeemiä. Ongelma on,
että ne ovat vähän turhan vankkoja ja toisekseen niissä on liian isot
osastot. Mutta ehkä siltä osastolta voisi joku pieni jigirasia olla
sopiva. Mietiskelin kuitenkin, että ehkä jostain paskartelupuolelta
voisi löytyä jotain sopivampaa, kuten jonkinlainen nappirasia tai
jotain. Pitänee vissiin vierailla Sinooperit ja Tiimarit, jos niistä
sattuisi jotain käteen.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/grQolB/TM