Re: Kommentteja peleistä: Razzia,
Clocktowers, Keythedral

On Nov 16, 2004, at 6:07 PM, Antti Tirilä wrote:

> Vieherasiathat ovat tuollaisia(?). Eli suunta
> kalastustarvikeliikkeeseen :-)

Heh, sama kävi mielessä, mutta luulisi, että Tommy on tuota jo
harkinnut kalamiehenä :-)

Mulla olisi vähän samankaltainen probleema War of the Ringin kanssa.
Kamaa on aika paljon ja alussa ehkä suurin osa setupista kuluu
armeijoiden järjestelyyn kansan mukaan. Tietty joku minigrip-systeemi
voisi toimia, mutta joku kalavieheviritelmä voisi olla nätimpi
ratkaisu. Nyt kun vielä saisi itsestään sen verran kiinni, että
maalaisi ne figut.

--
Reko Nokkanen _/_/_/ 040-5727341
http://www.arabuusimiehet.com/reko