Re: Re: Adam Spielt

> Jos tässä tarkoitetaan sitä EUn sisäistä tilisiirtoa, niin se on
> ainakin ihan helvetin hidas. Maksoin taannoin yhden peliostoksen
> yksityiselle Saksaan ja maksun perillemeno kesti jotain pari viikkoa.

Minä taas olen saanut rahaa Espanjasta ja Saksasta muutamassa päivässä.
Homma voi siis toimia ihan kivastikin. Parhaillaan tosin odottelen maksua
Norjasta, ei ole vielä parissa päivässä kuulunut...

--
Mikko Saari - http://www.melankolia.net/
"Iskee kiiras salamointi välkkeen, sen kylmä kajo katseen omain paljastaa

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/grQolB/TM