Re: Adam Spielt

> Friedrich Adam lähestyi minua sähköpostilla ja ilmoitti, että Adam
> Spieltille kelpaa luottokortin sijasta myös pankkisiirto. Tämä
lienee
> joillekin iloinen uutinen.

Jos tässä tarkoitetaan sitä EUn sisäistä tilisiirtoa, niin se on
ainakin ihan helvetin hidas. Maksoin taannoin yhden peliostoksen
yksityiselle Saksaan ja maksun perillemeno kesti jotain pari viikkoa.
Rahan siirto EUn sisällä on kyllä itsessään hyvin halpa metodi, joten
siinä mielessä se on ihan toimiva, mutta ei suositella mullenytheti -
ihmisille.

http://us.click.yahoo.com/J8kdrA/y20IAA/yQLSAA/grQolB/TM