Re: Helcon - paras pelaamanne uusi peli

tryytty kirjoitti 08.11.2004 kello 12:24:
> Olisi mielenkiintoista kuulla, että mikä uusi peli
> antoi parhaimman vaikutelman juuri sinulle.

Meikäläiselle lauantai oli ihan loistava, pelasin laskujeni mukaan 8 uutta
peliä ja yhtä omistamaani. :-)

Suoraan ostos-/odotuslistalle pääsivät Modern Art sekä Geschenkt. Olin
kuvitellut, että puhdas huutokauppa olisi tylsää mutta MA osoittautuikin
erinomaisen hauskaksi. G on tällä hetkellä paras "pikkupeli" mitä olen pelannut.

Wallenstein oli juuri niin hyvä ja "lihaisa" kuin odotin. Erinäisten sattumien
kautta ensimmäinen peli, joka tulee hyllyyn taitaa kuitenkin olla Hansa...

Around the World in 80 Days ei iskenyt. Se oli kuin teflonia, mistään ei saanut
kiinni eikä mitään oikein tarttunut mukaan... Mutta kuten Tommy totesi, nimike
saattaa olla vahvoilla SdJ-kisassa.

Age of Steamia en sitten vieläkään ole päässyt kokeilemaan, joten se menköön
ensi vuoden tavoitteisiin. :)

// Antti Tirilä

MTV3 Laajakaista - Hauskemman elämän puolesta.
http://www.mtv3.fi/liittyma/hankinta/laajakaista/

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/grQolB/TM