Re: Tamberg: paras pelaamani peli

> Ei kuitenkaan tule mitään peliä mieleen, mitä olisin itse pelannut.
> Jossain Essenin-raportissa mainittiin joku clash of empires tai
sinnepäin,
> jossa kuulemma liittoumiin ei voi itse vaikuttaa. Koska en ole
pelannut,

Tarkoittanet varmaan Struggle of Empiresiä. Valitettavasti siinäkin
liittoutumiin voi vaikuttaa - nimittäin rahalla. Maksat eniten ja
pääset liittoon vaarallisimman uhkasi kanssa. Ja tässä pelissä
säännöt kieltävät hyökkäyksen omalla puolelle. Struggle of Empires on
myös siitä mielenkiintoinen, että siinä rakennetaan sivilisaatiota
vahvemmaksi erikoisominaisuuksien avulla, joita on hyvin paljon
erilaisia ja tavallisesti kutakin sorttia on vähän. Siispä sun pitää
tarkkaan miettiä, että mitä tosiaan haluat tehdä ja millä
strategialla edetä. Siinä on myös hieno tasapainotussysteemi eri
pelaajamäärille. Nähtävästi se toimii varsin hyvin kovinkin
erilaisilla pelaajamäärillä. Kuuleman mukaan peliaika on noin puoli
tuntia aina yhtä pelaajaa kohden.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/grQolB/TM