Helcon - ohi

Tapahtuma onnistui oikein hyvin. Kahden päivän aikana porukkaa kävi
56 henkeä, jossa oli noin 16 lisää meidän asettamaamme
tyytyväisyysrajaan nähden. On ollut hienoa nähdä, kuinka tapahtuma on
näin muutaman vuoden kuluessa löytänyt oman muotonsa ja myös löytänyt
innokkaan kävijäkunnan. Mikä erityisesti miellytti minua, oli
lukuisat uudet innokkaat ja herrasmiesmäiset pelaajat, jotka tekivät
tapahtumasta valtavan hyvähenkisen. Näki, että porukka oli tullut
nauttimaan pelaamisesta samanhenkisten tyyppien kanssa. Toivon, että
tekin nautitte tapahtumasta yhtä paljon kuin minä ja pääsitte
pelaamaan kylliksi.

Kirjoittelen tapahtumasta raportin kuvineen sekä turnaustuloksineen
ja pistän sen nettiin. Voipi olla, että en kuitenkaan ehdi sitä ihan
heti heittää muiden kiireiden takia. Tapahtumassa pelattavana olleita
pelejä oli reilusti toistasataa, johon olen myös poikkeuksellisen
tyytyväinen.

Ensi vuonna taas tavattaneen samoissa merkeissä sillä olen jo
lupautunut järjestämään tapahtuman ensi vuonna uudestaan. Aika ja
muoto tulevat olemaan suurinpiirtein samat, mutta tarkoitus on aina
keksiä jotain pientä uutta.

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/grQolB/TM