Subject: Re: Memoir'44

> Days of Wonderilta on tulossa Memoir'44, joka on hyvinkin
samantyylinen,
> mutta sijoittuu Toiseen Maailmansotaan, jonnin verran Normandian
> maihinnousun jälkeen.

Tämä nousi mun hankintalistojeni kärkeen kertaheitolla. Battle Cryn
mekaniikka parannettuna ja toisen maailmansodan teemalla ei voisi
kuulostaa paljon paremmalta. Näkyy olevan tulossa jo toukokuussa.
Mielenkiintoinen yksityiskohta on, että siitä tehdään ranskankielinen
ja englanninkielinen versio, mutta ei saksankielistä. Taitaa toinen
maailmansota olla vieläkin aika arka teema Saksassa.

> Vaikuttaa siis ihan hävyttömän tyylikkäältä, mutta maksanee Battle
Cryn
> tapaan painonsa verran kultaa...

Jälleenmyyntihinta näyttäisi olevan 50 dollaria eli siedettävä, kun
vielä huomioi euron vahvan kurssin. Tietysti Suomeen rantautuessa
siihen tulee vielä helposti jonkin verran lisää.

Tommy

Buy Ink Cartridges or Refill Kits for your HP, Epson, Canon or Lexmark
Printer at MyInks.com. Free s/h on orders $50 or more to the US & Canada.
http://www.c1tracking.com/l.asp?cid=5511
http://us.click.yahoo.com/mOAaAA/3exGAA/qnsNAA/grQolB/TM

Privacy