Subject: Re: Mikä peli

On Tue, 9 Mar 2004, tryytty wrote:
> Joskus kakarana saimme joululahjaksi pattereilla toimivan pelin.
> Systeemin sisään pistettiin korttipakka ja kaikille pelaajille
> annettiin imukupilla varustetut "kärpäslätkät" käteen. Sen jälkeen

Tiedän, olen pelannut, mutta nimi on kyllä vähän hukassa. Ettei ollut ihan
vaan "Kärpäslätkä"?

--
Mikko Saari - http://www.melankolia.net/
"Of the older child, how all the life and cares of the mother

Buy Ink Cartridges or Refill Kits for your HP, Epson, Canon or Lexmark
Printer at MyInks.com. Free s/h on orders $50 or more to the US & Canada.
http://www.c1tracking.com/l.asp?cid=5511
http://us.click.yahoo.com/mOAaAA/3exGAA/qnsNAA/grQolB/TM